Kun niin moni muukin on tämän tehnyt, miksi en minäkin ;)

10 vuotta sitten minä...      

  1. Olin 22-vuotias
  2. Sain toisen lapseni
  3. Tein käsitöitä ahkerasti

5 vuotta sitten minä...

  1. Opiskelin toista vuotta ammattikorkeassa
  2. Olin myös töissä n. 4pv viikossa
  3. Olin kahden lapsen yksinhuoltaja

3 vuotta sitten minä...

  1. Koitin selvitä erittäin raskaasta ajanjaksosta
  2. Kävin viimeisiä kursseja koulussa ja tein opinnäytetyötä
  3. Aloin etsiä omaa asuntoa/taloa

1 vuosi sitten minä...

  1. Odotin kolmatta lastani
  2. Tein alkuvuoden "liikaa" töitä n. 6 pv/viikossa, osittain sen seurauksena
  3. jäin pitkälle sairauslomalle kesäkuussa

Tähän asti tänä vuonna minä...

  1. Olen innostunut uudestaan käsitöistä kunnolla
  2. Olen ollut aika väsynyt Sleeping
  3. Olen viettänyt ihan liikaa aikaa netissä

Eilen minä...

  1. Vein tavaroita kirpputorille myyntiin
  2. Siivoilin yläkerran vinttejä
  3. Löysin ihania Unikko-tuttipulloja ja tutteja kaupasta!

Tänään minä...

  1. Aion istua ulkona auringossa neulomassa
  2. Kävelen vauvan kanssa tutustumaan uuteen lähikauppaan
  3. Siivoan olohuoneen lattiasta kattoon

Huomenna minä...

  1. Etsin lisää tavaraa kirpparille
  2. Neulon, neulon ja neulon
  3. Pidän "vapaapäivän" kotitöistä (siivoamisesta lähinnä)

Ensi viikolla...

  1. Yritän saada vauvan kietaisujakun valmiiksi
  2. Vietän enemmän aikaa ulkona
  3. Käyn Tallinnassa ostoksilla

Loppuvuoden tavoitteenani on...

  1. Voida paksusti
  2. Kerätä voimia ensi vuotta varten, joka ei tule olemaan helppo!
  3. Vähentää lankavarastoja ainakin... hmm... viidellä kilolla!

Scared 1