Mulla on koko päivän vilissyt kaikkia ideoita päässä, miten ihmeessä ehtisin alkaa toteuttaa niitä?? Myssyjuttu alkaa olemaan hallinnassa, ja ehkä huomenna saan lähetettyä sen. Sitä tehdessä kyllä huomasi puuvillan ja villan eron.. puuvillaisessa tuli paljon siistimmät kavennusjäljet kuin Woolista tehtynä, mutta myssy oli "lötkö". Ehdottomasti villa on parempi valinta.

Nyt tekisi mieli aloittaa se Sophie itselle, pari huivia ja sitten pitäisi ommella Tinjalle housuja! Tosin sen Sophien kanssa voi odottaa, jos Kati saa hommattua mulla hahtuvaa Pirtin alennuskorista ;)  Huomasin että tyttö on kasvanut kovasti ja meillä ei ole sisällä pidettäviä housuja juuri ollenkaan. Sukkahousuja käyn ostamassa, mutta trikoisia ompelen itse kunhan löydän kateissa olevan kaavan. Nopea, yksinkertainen ja silti nätti malli, taidan tehtailla niitä koko talveksi. Kohtahan mulla ei taida olla aikaa enää mihinkään ylimääräiseen.. Raskausviikkoja on kasassa reilut 28, ja töitäkin on n. 7viikkoa jäljellä.

Ennen töihin menoa täytyy käydä pääkirjastossa katselemassa luettavaa. Enkelit ja demonit kolahti postilaatikkoon viime viikolla, mutta mulla on ihme tapa "pantata" noita kohukirjoja sellaista hetkeä varten, jolloin mulla todellakin on AIKAA lukea (ai milloin? no yöllä kai...) Eli sitten joskus kun on pari vapaata edessä, että voi päivällä tasata univelkaa ;) Niin, ja tulihan se äitiyspakkauskin postiin, jos senkin kävisi noukkimassa. Olin jo ruksannut rahaksi kohdan, kunnes taas muutin mieleni ja päätin sen ottaa.. jokaisen kohdalla olen siis valinnut pakkauksen, mutta eihän niistä 10vuotta sitten tulleista ole mitään jäljellä..