
pitäisköhän tilata noita lukkosysteemejä vähän enemmänkin... toi karata kyllä taas mopo käsistä näiden juttujen kanssa :)

kuvat otettu ennen lukon puristamista, se vaatii vähän vielä harjoittelua :) Vinkkejä otettu täältä.
maanantai, 21. helmikuu 2011

pitäisköhän tilata noita lukkosysteemejä vähän enemmänkin... toi karata kyllä taas mopo käsistä näiden juttujen kanssa :)

kuvat otettu ennen lukon puristamista, se vaatii vähän vielä harjoittelua :) Vinkkejä otettu täältä.





Viiden lapsen äiti ompelee ja neuloo. Ideoita olisi, mutta aikaa ei riittävästi :)