Blogihiljaisuus on venynyt taas kolmeen viikkoon, mutta yksinkertaisesti ei ole jaksanut. Vaihdoin tuossa työpistettä ja sain vähän vastuullisemman homman, joten viimeiset pari viikkoa olen ollut tosi väsynyt. Pitkään aikaan ei ole juuri tullut tehtyä aamuvuoroa, ja nyt kun joka aamu pitää herätä viiden tienoilla, niin rankkaahan se on. Neulonut olen kyllä vähäsen, mutta hyvin hiljaista tahtia :O Tunika odotteli viimeistelyä tämän lähes kolme viikkoa, ja tässä pari onnetonta kuvaa siitä. Kiireessä otettuja, kuvaaja ei huomauttanut rypyistä ja valokin ehti hävitä, joten ei nää nyt mitään kauniita ole. Parempia kuvia joskus kun ehtii valoisaan aikaan kotiin.

 

Malli: Tunika, Novita syksy 2009

Lanka: Rose Mohair 300g

Puikot: 5mm

Muuta: aloitin s-koon silmukoilla, mutta kavensin vähemmän. Lopussa palmikoiden välissä on siis 3 nurjaa silmukkaa. Ja pituutta on tietysti lisätty reippaasti.

Lueskelin eilen vanhoja kommentteja, ja huomasin että olen varmasti jättänyt vastaamatta useampaakin kysymykseen. Anteeksi kaikille teille, joille vastaaminen on jäänyt. Luen kommentit sähköpostista, ja jos heti ei vastaa niin se unohtuu. Hello Kitty-merkeistä joku kyseli, olen ostanut heijastin mallisia Cittarista ja tavallisia H&M kohtuu hintaan.

Eilisen hieronnan ja tänään iskeneen kurkkukivun iskeneenä taidan painua peiton alle. Eihän muuten ensi ma tai ke ole pääkaupunkiseudulla tapaamista? Olen koulutuksessa Vallilassa ja asustelen siellä sen ajan.

I've been very very busy and tired, and that's why I don't translate this. But you can see this lovely tunic, photos are not so good. Better photos is coming, when I'm home early enough.