..pariinkin otteeseen. 7 faktaa minusta:
  1. Olen koulutukseltani kansainvälisen yritystoiminnan tradenomi (+ taloushallinnon merkonomi), mutta silti kaupassa töissä. Hmmh. No toisaalta vuorotyö just nyt on sopivaa, kun lapsia ei tarvi viedä tarhaan.
  2. Mulla on paha lanka-addiktio. Lopetin laskemisen oman painon kohdalla, nyt sitä lienee oman + kahden taaperon painon verran...
  3. Rakastan ruokaa. Syön tietysti myös nälkääni, mutta enemmänkin syömisen ilosta. Siis ihan normaalioloissakin, en vain raskaana ollessa. Kumma juttu että BMI on silti 19,5, enkä edes liiku sen kummemmin. Geenit on sellaiset.
  4. Olen opiskellut ruotsin ja englannin lisäksi saksaa, venäjää ja vähäsen ranskaa.
  5. Mulla on ihana perhe, neljä ihanaa lasta ja mies (joka suurimman osan ajasta on ihana).
  6. Olen koti-ihminen. Nykyään. Vielä viisi vuotta sitten olin ihan erilainen. Oma talo on ihana, vaikka täällä onkin jatkuva kaaos ja paikat kaipaavat laittamista.
  7. Luen paljon. En osaa käydä nukkumaan ellen lue edes vähän jotain kirjaa.
Seven facts about me:
  1. My degree is BBA (like this, but my studies were 40% in english, 60% in finnish).
  2. I have yarn. A lot of yarn. I stop counting near my own weight.
  3. I love food. Of course I eat when I'm hungry, but mostly because I love eating. I just don't look like that I eat lot, somehow?.
  4. I can speak Swedish, English, German, Russian and little bit French.
  5. I have a lovely family, 4 kids and husband (who is lovely most of the time)
  6. I love to be at home. Earlier I visited my friends, go to shopping etc, but this own house is better than anything.
  7. I read books a lot. I have to read every evening before sleeping.
Translation is maybe little bit different than finnish text, but I hope you got the point ;)

En haasta ketään, saa napata jos haluaa!