Tarja huuteli apuja joku aika sitten halutessaan Mamboa. Koska Korialla sattuikin olemaan sitä pussilankana viimeksi, lähetin sitten Tarjalle niitä ja vähän viron villaakin ;). (että ei ne kaikki pussit mulle olleet, heh). Tarja kyseli miten voisi korvata vaivan, ja pyysin tekemään mulle (yhdet) sukat, kun en mä niitä itse saa tehtyä.... ja mitä postista tulikaan!!!

DSCN0170.jpg
Tytöille ompelukuvat ja läjä tikkareita, pojalle lelu, mulle KAHDET sukat noista ihanista uusista väreistä (kyllä tykkään Tarja, aivan ihanat värit) ja suklaata. Sukatkin on niin sopivat kuin voi olla, ihan kun olisi mitattu välillä mun jalkaan ;) Suuri kiitos Tarja, tuli vielä hyvään aikaan kun sunnuntaina tulee taas vuosi lisää mittariin! ja mä olisin ollut ihan tyytyväinen niihin yhtiin sukkiin, mutta en valita, hih.

Tarja asked me to buy some cheaper yarn in Novita's factory sale, and she wanted to do something for me as a gift. I asked one pair of socks (I don't like to knit socks), and she sent me all this!! Something for everybody!!

Eilisessä neulontatapaamisessa oli pari uuttakin neulojaa, oikein mukavaa!!! Kuukauden päästä tavataankin sitten uusissa tiloissa Vesijärvenkadulla!