Olen tässä viime päivät neuloskellut harvakseltaan puseroa. Ei mitään liian vaativaa, koska tätä nykyä aika on tosi kortilla. Nyt huomaa, että kolmessa alle neljävuotiaassa riittää puuhaa. Mirkon vauva-aika oli vielä suht helppoa, mutta nyt kun unet vähenevät ja poika liikkuu, niin käsille löytyy yleensä muuta tekemistä kuin puikkojen heiluttelu. Toisekseen tässä on ollut kaikenlaista työhommaakin, onneksi mies on kunnialla hoitanut lastenhoidon mun ollessa poissa (ja mulla hermot lepää ;)
DSCN1315.jpg
Ohje löytyy Novita kevät 2005, lankana Lerici ja sehän on Samosta vastaavaa jota ohjeessa on käytetty. Pusero on toteutettuna ainakin Riitalla. Kiva malli, tosin katsotaan nyt minkä pituiset hihat teen itselleni. Ja enhän minä olisi minä, ellei tätä olisi vähän muokattu. Pitutta on ennen hihoja lähes 10cm enemmän kuin ohjeessa, ja alareunan ainaoikean vaihdoin 3n 2o resoriksi. Ja pyörönä teen, tottakai.

Iltaisin Mirko nauttii puuroa hedelmä/marjasoseen kera. Eilen kokeiltiin mustikkaa ja tänään kaavin loput purkista puuron sekaan. Kamalaa sotkua ;) Varpaatkin menee suuhun jos äiti ei ole tarpeeksi nopea ja vaan touhuilee kameran kanssa..
DSCN1297.jpg

DSCN1306.jpg
No, onneksi oli saunapäivä! Tiesittekö muuten että mustikka haisee ihan samalta tullessaan ulos toisesta päästä seuraavana päivänänä :) Luulis jo tällä kokemuksella tietävän, mutta en minä kyllä muista huomanneeni moista.

Sorry, too tired to translate this. I have been working and no time to knit -only a little bit.
And some photos of Mirko eating blueberry ;)

Niin, soittaiskohan joku sinne Karirannan kahvilaan ja kysäisisi onko ok että neulotaan siellä lauantaina??? Täällä ei hiljaista hetkeä ole, joten jos joku muu ehtisi...