aika säälittävää tämä mun bloggaus :) sain nämä lapaset siis kolme viikkoa sitten valmiiksi, facebookiin kyllä kuvan lisäsin mutta tänne en jaksanut... no mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan!



Rovaniemen lapaset Eeva Haaviston kirjasta
Lankana 7-veljestä luonnonvalkoinen ja joku raita
Puikot 3mm. Lisää juttua näiden tekemistä on edellisessä postauksessa.




Noh, heti perään aloitin toiset, ja siihen samaan syssyyn vielä kolmannet -joista tulikin sitten kämmekkäät, mutta valmiita ne eivät vielä ole. Hmmh.



Mulla on uusi ihana Kelohonka-matto Kärkkäiseltä (alle satasen semmoinen iso). Ja verhot mun OMASSA huoneessa (sain oman huoneenkin tuossa joku hetki sitten....)



Kenties olisi voinut siistiä tuota nurkkausta ennen valokuvan ottoa, mutta tämä on siis hyvin hillitty kaaos verrattuna siihen mitä se yleensä on ;)



Ekaluokkalainen oppi koulussa virkkaamaan! Jostain syystä viime vuonna se ei onnistunut multa, se opettaminen.

Pari viikkoa sitten syntyi kaksostytöt, nämä mekot valmistuivat jo ennenkuin pienoiset olivat syntyneet. Ja ei siis mulle, vaan kaverille. Mulla on ihan tarpeeksi lapsia jo :)





ja mitäs vielä.... laiska kirjoittaja pääsee helpommalla kun on tarpeeksi kuvia :)  No juu, pöllöt pongasin jostain,mutta linkki hävisi läppärien myötä. Olen haudannut niitä kuukauden sisään kaksi, toisen vanhan ja toisen puoli vuotta sitten ostetun. Ihan vähän syö naista. Mutta minkäs teet, tiedot on vielä kaverilla, joka tyhjensi omat jutskani turvaan sieltä :D



Lasten ja mun askartelut. Tosin geelikynnet ei ole paras juttu tähän hommaan, mutta sinnikkäästi valmistin yhden pöllön!

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin. Toka työviikko menossa, ompelukone on kuitenkin hiukan ollut käytössä, ehkäpä seuraavaksi niitä juttuja...