muoks 18.16

mistä saan sellaisen kunnon tilastojutun tänne sivulle? Mulla oli yksi joka ei enää toimi, ja olisi kiva tietää mm. mistä tänne tullaaan..

Kevät-huivi on viimeisillä riveillä, mut ei täällä mikään etene kun Tinja on kolmatta päivää tosi kuumeinen ja kiukkuinen. Jotain testausjuttuja myös luvassa kunhan ehdin... työpaikalla tuuraus jatkuu ja jatkuu, ainkain pari viikkoa vielä. Sitten jos saisi pidettyä muutaman lomapäivän...

Ja vielä kiitos eilisen tapaamisen muille osallistujille :D

Susanna, kerro miten tämä nyt näkyy? Samalla lailla kuin äsken, vai muuttuiko tekstin ulkonäkö? Entä miten tämä viimeinen lause näkyy? Kun mulla siis kaikki näkyy ihan ok, se on siellä sun koneessa joku ihme asetus joka käyttää varmaan sivun oletusasetusta tms.... (nii en mä näiden päälle tajua,kunhan arvailen ;)

Sainhan mä tuonne muutamat laskurit lopulta lisättyä, mutta muokkaamaan niitä laatikoita ei taaskaan pääse. Sama vika mulla oli jo aikaisemminkin, laatikko näyttää vain jotain true, false juttua. Mur.Toivottavasti silti toimivat.